Vidovdanski uspon na Rtanj

Turistička organizacija opštine Boljevac svake godine tradicionalno organizuje noćni uspon na vrh Rtnja – Šiljak (1565m).

Uveče krećemo iz Beograda i oko ponoći stižemo u podnožje mistične planine, penjemo se do vrha i čekamo izlazak sunca. Staza je duga oko 14km. Dok se penjemo bićemo obasjani svetlošću zvezda, a ujutru će se pred nama ukazati Boljevac, Bor, Sokobanja, kao i planine Kopaonik, Jastrebac i Stara planina.

Osim dobre fizičke spreme, potrebno je da ponesete hranu, vodu, rezervnu majicu, udobnu obuću, peškir, neku čokoladicu, kabanicu u slučaju kiše. Idemo u novu avanturu, da oktrijemo sve misterije „piramide“.

Speleolozi su utvrdili da unutar planine postoje ogromne podzemne prostorije i više od 17 važnih pećina. Najistaknutiji vrhovi planine su Kusak, Baba i Šiljak, i kada se povežu imaginarnom linijom, formiraju trougao dimenzija čije strane su pet i šest kilometara.

Opširnije na Srbiju Volimo

The post Vidovdanski uspon na Rtanj appeared first on Srbija Vesti.

Vidovdanski uspon na Rtanj Vidovdanski uspon na Rtanj Reviewed by High Broadcast on јун 27, 2018 Rating: 5